Next to me; though I'll never even see you, next to you, never seen such beauty

Theatre Of Tragedy – Silence


Började för en timme sen. Mhm, väckarklockan ringde inte så jag vaknade. Sen har dom dessutom ändrat busstiderna?! Varför ändra dom nu och inte på lovet istället? Mycket effektivare! Somnade kanske vid senast 4-5. Trots att jag gick från datorn innan 3. Jag tänker waaaaay för mycket när jag ska sova, tankarna verkligen flyger omkring i skallen, vilket inte är så bra. Ska lägga mig tidigare ikväll, det måste jag. Jag matteprov imorgon, så ska plugga när jag kommer hem ifrån Monica ikväll, vi ska se på film och snacka skit, har saknat det ♥ Btw så lagar Monica världens godaste mat, så.. nomnomnom. Mehehe. Åh, slutar fasen halv 5 egentligen, sen så måste jag på stepin. Blöööööööö. Sen direkt efter det så går jag till Monica. Jag vill sluta redan nu. Nej nu måste jag ta bussen till skolan och rädda stackars lilla Lotta♥ Fast bussen går inte förens 13:15. Blehurhurr..

Medans kan ni avguda mina sportifylistor<3 Läckerpäls <-- The one and only. The most awesome spotifylist ever made.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0