I talk to God as much as I talk to Satan 'cause I want to hear both sides

Lovar du att vara ärlig? Ja då.
Du heter: Emma Lina Magdalena Boldén Rutberg
Smeknamn: Lina, Cybill, snepe, Linis, Lini, ah
Låt som när du är ledsen sörjer tillSuperchick – Courage
Beroende av: Musik
Vad tror folk om dig: Tror? Jag vet inte väl, haha. Men dom flesta säger att jag är social, glad och ger ut någon slags trygghet.
Stämmer det: Det hoppas jag välan
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, mitt leende
Vad säger du för att imponera på någon: Jag är inte den som är ute efter att imponera på någon
Hur imponerar man på dig: När man vågar öppna upp sig
Brukar du skratta för dig själv: OM jag gör xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Varför tror du att jag är det? xD
Var bor du: Trångfors, Buddbyn, Boden
Trivs du där: Johodå, lite små kasst ibland, men det
Äger du några converse: Yes, 3-4 par
Sprit, cider, vin eller öl: Cider!
Brukar du bli för full: Nej va
Är du allergisk mot något: Hyacinter och lite nötter samt damm
Hur svarar du i mobilen: Beror på
Antal timmar sömn inatt: Hmm.. Somnade efter 08:00, vaknade vid 14:40 tiden
Brukar du komma i tid: Beror på vad som gjorts innan, tidsoptimist
När mår du bra: När jag är med Louise, t.ex
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Sviken, tom och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och röd
Vad tycker du om fötter: usch.
Vad saknar du: En tid för ett tag sen som jag värderade högt
Hade du en bra kväll igår: Jaaa
Favorit dryck på morgonen: Juice eller asakall mjölk :3
Rakar du benen: Ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på :o
Är du blyg: Ibland och ibland inte :d
Sysslar du med någon sport: Ikket
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Hmm.. kommer inte ihåg :o
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: förmodligen stått och tittat på mig själv i spegeln hela daaan
Är du nöjd med ditt liv: Ganska så!
Är du bortskämd: höhö. Ja
Vad gör du i morgon: Åker till Louises och LarsNs skola och åker sen hem
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmm.. Vet inte, den enda förebilden jag har är min mor
Vad längtar du till: När något händer
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det hoppas jag då
Vad använder du för schampo: vet inte
Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: Vet inte
Gröna eller röda äpplen: Röda
Gillar du golf: Till viso
Vilken tid gick du upp idag: Efter 14.40
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej det har jag inte
Har du strumpor på dig nu: Neee
Är det okej att gråta: Verkligt
När grät du senast: Kommer inte ihåg, men snackar vi inombords så var det nyss.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara på ett sparkonto
Bär du glasögon eller linser: Nää.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ehm nej.
Har du piercing: Si senior
Vill du gifta dig: I framtiden, ja!
Vill du ha barn: I framtiden, ja!
Solar du ofta: Ikket
Är du bra på att laga mat: Händer!
Är du flygrädd: Ibland
Hur vig är du: Ibland är jag, ibland inte. Tro det eller ej!
Är du musikalisk: Jag spelade fiol i 1 år. Allt jag typ kunde var "vattenrullen"
Vad dricker du helst när du är törstig: Beror på
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry- Bohemian raspberry
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet faktist inte vad jag tror
Tycker du om sushi? Liiiiiite
Vad äter du helst när du ser på film?: Inget, eller knaprar på en macka
Har du tandläkarskräck? Bara för sprutorna som dom ska till att ge en
Är du morgon- eller kvällsmänniska?: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du?: Grön bruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Jo
Biter du på naglarna?: Nej
Röker du?: Har hänt
Hur ofta tränar/motionerar du? På step in så ofta jag kan
Senaste låt du hörde? Superchick – Courage

Kommentarer
Postat av: Annely

"Är du bra på att laga mat: Händer!"



Kannibalsnygging<3 (Misstolkade med flit)

2010-12-05 @ 20:45:09
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0