You scumbag you maggot , You cheap lousy faggot, Happy christmas your arse I pray god it´s our last.

Julafton idag/igår. Det var trevligt, var först hos pappa och senare hos mamma. Hos pappa; såg på åt och sen så såg vi på kalle anka. Hann inte kolla så mycket innan min bror började dela ut paket. Jag fick en morgonrock som var mysigare än mysigast, tjocksockar och skoterkläder(och ja, det hade jag önskat mig), xbox kinect, pengar m.m. Efter julklappsöppningen så tackade jag så mycket för en trevlig för/eftermiddag med farmor, farfar, pappa, Anton, Mats och Maja. Åkte sedan och var tomte hos Jessica och Ove, hahaha! Jag trodde jag skulle dö. HAHA. Sen hem till mamma; gick till mitt rum och satte mig där tills alla ätit klart, sedan satt jag med min tremänning Ella och klappade på min kanin och på "råttan". Lite småkär blev hon allt! Haha! Öppnade paket, fick en mobil, pengar, pjamas, smink, sängkläder samt tofflor med svampbob på♥ m.m. Kollade på svensson svensson med mormor, morfar och Ella också! Fin jul, yeppyepp!


Förklaring till bilden; det är mr.hankey. Fick besök av honom senare på kvällen också.... Hunden sket i min sko </3.... MR. HANKEY THE CHRISTMAS POO. Man måste nog ha sett på south park för att förstå det roliga i det...



Cowboy Timmy – Mr. Hankey The Christmas Poo

We all know of Rudolph and his shining nose
And we all know Frosty who's made out of snow
But all of those stories seem kind of... gay
`Cause we all know who brightens up our holiday

Mr. Hankey the Christmas Poo
Small and brown he comes from you
Sit on the toilet here he comes
Squeeze him 'tween your festive buns
Lägg till bildtext

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0