As I... walked away, heard them say "Poison hearts will never change,"

Godmorgon alla morgonshoppare! Gick in spontant på bloggen för att kolla lite random saker, så ser jag att jag har 5 nya bevakare, och det ska vi allt tacka Moa för!

Just nu sitter jag och sjunger Erasure – Always med min bror Anton. Han har fått den på skallen nu när jag suttit och spelat Robot unicorn attack var och varannan dag. 


Idag är det 3 dagar kvar tills jag, Anton och pappa lämnar BodNtown för Hovet i stockholm. Vet inte om jag sa det till er, men min brors favorit band är Disturbed, så såg jag att dom skulle spela i stockholm. Så jag och pappa köpte resor+biljetter till Rockstar Taste Of Chaos, så dom fick han i födelsedagspresent. Det ska bli himla kul!






Påtal om låtar som fastnar på skallen, så hittade jag(Olof hittade) ett album som hela albumet var himlart bra! AFI – Sing The Sorrow, väldigt bra album! 




AFI – Sing The Sorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0