Beautiful Blogger Award!




Jag har fått en award från Sanna och Annely!

 

Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv 
Ge Awarden till 7 andra bloggar.

 

1. Jag är rädd för det mesta, det mesta är alltså: Sprutor(!!!!), smärta, blod, hav, spindlar, fiskar, hästar, stora hundar, mörker, höjder, små utrymmen m.m

2. Jag vill bli sjuksköterska och resa runt i världen för att hjälpa människor, men då är det det tragiska att man inte får ha piercingar eller annorlunda hårfärger- åt helvete.

3. Jag har aldrig varit "fjortis", jag har alltid föredragit svarta kläder, ville färga håret svart redan i 3:an, men det blev rött istället. Sen har jag hållt mig till den stilen för att det är så här jag trivs och jag känner mig verkligen bekväm i det. Samt så har jag samma musiksmak som jag alltid haft, och då menar jag verkligen alltid.

4. Jag känner att jag vill ha mer piercingar samt större uttöjningar och jag vill färga håret 24/7

5. Jag har aldrig var den übersociala människan, frågar någon om jag ska med på fest så tackar jag oftast nej och sitter hemma och spelar WoW istället.

6. Jag ger mig oftast i bråk, istället går jag och tänker ut olika sätt om hur jag skulle kunna döda dom via blickar och tankar.

7. Jag har väldigt svårt att lita på folk, och avvisar alla som visar intresse för mig just medtanke på att jag har svårt att ta komplimanger, jag blir alltid jätte förvånad, vet inte vad jag ska säger eller göra. Samt att jag känner mig astaskig om jag dissar någon.

 

Sju utvalda bloggar jag läser och nu ger en award till:
Frida

Louise

Simone

Angelica

Josefine

Satanja

Elinsnelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0