Higher! Higher! Come on you sons of fire!

Klockan är 01:12, har svårt att somna. Tänker för mycket tror jag. Klockan 08:00 idag ska jag till polisen, så blir att stiga upp tidigt. Morr. Klockan 10 åker flyget från luleå till stockholm, framme halv 12. Jag vill pierca mig igen, men vet inte vars...... Blööööörg. Förövrigt så känns livet underbart igen, om ni ville veta. Blurrhurr. Eller ja, jag känner mig hel.

Vi kan bjuda på några halvtaskigt gamla bilder på mig genom tidernas tider!


Sommaren 2009?



Bild 1: I oktober-november 2009
Bild 2: I januari-Februari 2010




I Mars/april någongång 2010




när jag tog ut mina dreads i april-maj någongång, 2010




I Maj/juni 2010




I sommras någongång, i juli tror jag bestämmt!





Så avslutar vi med den! AHHAHAA. Vackert. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Annely

Underbart att du mår bra! Och ha det kul som FAN i storstan ;)<3

2010-11-17 @ 02:37:55
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0