I breathe you in again, just to feel you underneath my skin

Sitter hemma hos pappa nu och gör ingenting. Sov en timme inatt, mehe, nåja, det var det värt. Har ingen idrott på onsdag, vilket känns så jäkla skönt, då var min vecka räddad, vi har matte imorgon och på onsdag- och så var den förstörd igen. 

Sov en timme, från 06 något till 07:07 eller nå sånt. Snabba att duscha, bussen gick 07:49, hann precis, satt med Emelie på bussen, Mimmi mötte oss på busshållplatsen, Lotta joinade oss utanför skolan. Dagen flöt på lika segt som vanligt. Jag och Lotta satt och störde oss på allt och alla, vi ringde till Louise, jag sjöng så vackert för henne, sen berättade jag massor med roliga saker. Sen hade jag omvårdnadslektion, extremt kul.. HEH.. Jag tror, btw, att jag dreglade på bordet på matten för att jag var så trött. Saknar Lottaliten....... Saknar Louiseliten....... Jag saknar sömnen....... Jag drack en franks och nu är jag inte trött längre, NICE. Sovmorgon till 10 imorgon, måste endå upp klockan 7. MMMMHM. Jag har en fluga i taket.. 1... 2... 3.... nu är han på golvet...... häähähhähähä.


Papa Roach – Scars

Kommentarer
Postat av: Annely

"Jag har en fluga i taket.. 1... 2... 3.... nu är han på golvet...... häähähhähähä."



Jag är så övertrött att jag började asgarva. Helt själv, sittandes på mitt golv i mörkret XD Söt-Lina<3

2010-11-22 @ 22:07:31
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0