Soldat till salu, legoknekt, För rikedom och för respekt, bär jag mitt ord som legoknekt

Var på Nordic rage igår med Gustaf, Ida och Fanny. Gustaf och hans mamma kom och hämtade mig här i buddbyn strax efter 17 tiden så åkte vi till folkets hus inne i stan. När vi kom dit så hade redan Shadow of the room eller vad dom hette spelat, men dom ska tydligen varit bra. Efter som spelade Deniers Mind som var ganska bra faktist. Eternal Dusk var si sådär, underhållande, två stycken som spelade i takt. Hate Ammo var grymt bra, Hate Ammo – Rise UpColdspell efter Hate ammo, var sisådär, inget för mig.. Reinxeed, lika bra som alltid, dom hade hela publiken. Och så typiskt Tommy, så gjorde dom en cover på Amazing horse, Rein Xeed – The Light. Slowgate var sisådär, har sett dom tidigare, förra året någongång, dom var betydligt bättre än då iallafall, Slowgate – The Bleeding. Raubtier, första låten var Lennart, om jag inte kommer ihåg fel. Sen var den någon jag inte kände igen, sen körde dom vidare på Hjärteblod, dobermann, världsherraväldelegoknektAchtung panzer och sist ut kamphund, ALLA var med och sjöng, wünderful. Otroligt värt. Sist ut Bibleblack, dom var lika bra som förväntningarna, synd bra att många stack efter att Raubtier spelat, men godebra, Bibleblack – I Am Legion. Sen kom mamma och hämtade mig och Gustaf, skjutsade hem honom och sen så skjutsade hon hem mig till Anton som satt hemma själv och spelade WoW. Azm kväll, tycker jag!1

Nu ligger jag i sängen och gör ingenting alls. Väntar väl på att något ska hända antar jag. Sjunger dock.. MEHE. Vill spela WoW, äter mörkchoklad.. Jag tycker inte om mörkchoklad.
Btw! Låten Legoknekt skrev Raubtier när dom var i boden för ett bra tag sen. How awesome isnt that?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0