There is too many men, and never enough pussy, making too many problems

Rockstar Taste Of Chaos- Jag var ju på en festival så kallad Rockstar Taste Of Chaos i helgen,
vilket var en födelsedagspresent till min bror som var ifrån mig och våran far. Banden som spelade där var:
Halebop/failstorm, Buttcrack/buttberry, Pappa Rolf, Aschette(en tallrik), AS I lay dying/Ass, I Slay crying, Disturbed/Diss your bed, Suicide Silence/screw it, Heaven shall burn/huvud skalle brunn.
Först ut var Achette a.k.a Adept som tog mig med storm. Jag har aldrig tyckt att dom låtit bra alls (mest lyssnat på spotify), men när dom kom ut på scenen och satte i gång
så var min enda tanke borta någonstans vid awesome. Jag lyckades även glömma bort mig och spelade in två av deras låtar i 10 minuter. Publiken verkade nöjda, dock,
sångarens fader, som förhoppningsvis inte blev förfull, kanske inte var så glad. Det skulle inte jag varit, haha! Den tredje låten som Adept spelade heter shark shark shark, den var grym live!
Missade dock den bästa låten med Adept som heter Grow up, Peter Pan, vilket var synd.
Andra bandet var Halebop/Failstorm a.k.a Halestorm som OCKSÅ tog mig med häpnad. Jag kan fortfarande inte släppa när hon(sångaren)kom ut på scenen och ägde hela arenan.
Det var whailkalas så det stod härliga till. Hon höll ut så länge så man trodde hon hakat upp sig, men gode duktig var hon! Jag kommer inte ihåg deras första eller andra låt
vad dom hette, MEN, den tredje som hette något med Another Poison(?) var så otroligt bra, jag trodde jag skulle börja gråta, jag blev alldeless tårögd.
Dom tog mig verkligen med häpnad!
Tredje bandet var Suicide Silence, kom inte på nå bättre namn än kråkan/krabbdansarN. Hade förväntat mig mer, det enda som jag tyckte var vackrare än underbart
var hans otroligt brutala kråkdans och krabbdans- AND YES, THEY DO EXIST.
Kråkdansen: Ställer sig längst fram på scenen, håller ut armarna från kroppen som vingar
och svajar fram och tillbaka samtidigt som man böjer och ställer sig upp lite lätt några gånger efter varann.
Krabbdansen: Har du hört talas om Crabcore? Ser ganska mycket ut som
sen fula dansen där. För er som inte vet vad crabcore är så finns det en sak som är ett slags kännetecken för crabcore, det är att man hukar sig ned med benen väldigt
särade på varann och svajar fram och tillbaka, precis som en krabba. Inte så värst charmigt eller något. Men så ligger det till!
Sångaren hade världens energi, och dom hade verkligen publiken, men herre min frälsare! Satans satyg och tygremsor vad förvirrande dom var. Dom verkligen överanvände
"cirkelpit". På 5 minuter så hade dom säkert hunnit göra 15 stycken också. Sångaren, källan till all ondska, kunde man inte låta bli att skratta åt, han gjorde något
som jag tror skulle föreställa en Immortal-pose, men det såg mer ut som att han försökte flexa och trodde att han hade något att visa upp. Men jesus, sprätten for runt
på scenen som en duracellkanin med dubbla battariladdare. Hans growl var btw underbart. Men resten- nej tack.
Fjärde bandet var Buttcrack/Buttberry a.k.a Buckcherry, dom var inte alls bra, enligt mig. Hörde andra som tyckte om dom supero mucho. Men inte jag inte, inget alls
till mina smaklökar av underbart musikvärde. Satt därinne och höll på att somna, blurg, så jag bestämde mig för att göra nå vettigare så jag gick på toaletten
och sen så gick jag och träffade Maarten. Det var värt att missa restan av programmet, min bror sa efter det att jag missade den bästa låten så kallad
'Crazy bitch', vilket var helt klart värt att missa tycker jag.
Femte bandet var Huvud, skalle, brunn a.k.a Heaven shall burn, dom var till förväntningarna bra. Fanns inte så mycket mer att säga än att några klimakteriefjortisar
förstörde min syn samt upplevelse för det underbara bandet. Dom ska få brinna i en eld.
Sjätte bandet var Pappa Rolf a.k.a Papa Roach, dom var så underbara som det bara kunde bli! Hade suttit och sett några videos från deras tidigare liveframträdanden
och det hade låtit förjävligt, men herresatansskymning vad fel jag hade. Det var underbart! Första låten var TAKE nananana, och den andra låten kunde jag inte.
Men sen satte dom igång med 'scars', underbart! Sen kom 'Getting away with murderer', råkade höra fel på låten och trodde först att det var 'last resort' men fel hade jag.
Mycket bra! Den sjätte låten var 'Hollywood whore', underbart! Ringde Lotta så hon fick höra, vackerunge, glader blev hon! Jag sjöng igenom hela.
Den sista låten var 'last resort', den var OCKSÅ super bra, verkligen! Hela sammanfattningen på Pappa rolf var underbar, dom var bäst helt enkelt, än så länge.
Sjunde bandet var Ass, I slay crying a.k.a As I lay dying, dom var till förväntningarna as bra! Stod ungefär i mitten av hela smeten med min bror brevid några grymt
tråkiga människor. Gjorde ingenting alls var vad dom gjorde. Tyckte dessutom att jag kände igen en snubbe som stod nästan brevid mig. Iallafall, andra eller tredje
låten dom gjorde var Ocean between us, den var GRYM. Älskar dom! Missade sista låten för att vi gick till Disturbed.
Sista bandet var Diss your bed/Din turban a.k.a Disturbed, dom öppnade hela alltet med Asylum som var grym! Sen körde dom vidare på The Game.
Sen någon tid efter så kom 'Land of Confusion', som var hur grym som helst, därifrån som 'there is too many men, and never enough pussy' kommer ifrån, dom gjorde om den
ganska så brutalt, as bra iallfall. När dom började spela "Inside the fire" så tog alla fram tändare och mobilerna, gud så vackert det
Dom körde sedan vidare med 'Ten Thousand Fists' och öppnade låten med 'My brothers, my sisters, my blood! Let me see those fucking fists of yours!'
alla förstod och började tjuta och hurra och vad dom nu gjorde. Den var också helt underbar. Dom avslutade hela kalaset med 'Down With the Sickness', omg I love that band.
Tho' I have to say- scen närvaro, hört talas om det? Han såg lite förvirrad ut, han hade publiken i sina händer, han hade hela hovet i beslag, men det var som att han
försökte spara det till någongång som aldrig kom. Synd I say.
Rockstar Taste Of Chaos- Jag var ju på en festival så kallad Rockstar Taste Of Chaos i helgen,
vilket var en födelsedagspresent till min bror som var ifrån mig och våran far. Banden som spelade där var:
Halebop/failstorm, Buttcrack/buttberry, Pappa Rolf, Aschette(en tallrik), AS I lay dying/Ass, I Slay crying, Disturbed/Diss your bed, Suicide Silence/screw it, Heaven shall burn/huvud skalle brunn.


Först ut var Achette a.k.a Adept som tog mig med storm. Jag har aldrig tyckt att dom låtit bra alls (mest lyssnat på spotify), men när dom kom ut på scenen och satte i gång
så var min enda tanke borta någonstans vid awesome. Jag lyckades även glömma bort mig och spelade in två av deras låtar i 10 minuter. Publiken verkade nöjda, dock,
sångarens fader, som förhoppningsvis inte blev förfull, kanske inte var så glad. Det skulle inte jag varit, haha! Den tredje låten som Adept spelade heter shark shark shark, den var grym live!
Missade dock den bästa låten med Adept som heter Grow up, Peter Pan, vilket var synd.




Andra bandet var Halebop/Failstorm a.k.a Halestorm, som OCKSÅ tog mig med häpnad. Jag kan fortfarande inte släppa när hon(sångaren)kom ut på scenen och ägde hela arenan.
Det var whailkalas så det stod härliga till. Hon höll ut så länge så man trodde hon hakat upp sig, men gode duktig var hon! Jag kommer inte ihåg deras första eller andra låt
vad dom hette, MEN, den tredje som hette något med Familiar Taste of Poison var så otroligt bra, jag trodde jag skulle börja gråta, jag blev alldeless tårögd. Dom tog mig verkligen med häpnad! Dom hade dessutom en ny trummis, eller en så kallad "broder" som sångaren Lzzy Hale kallade honom.




Tredje bandet var Suicide Silence, kom inte på nå bättre namn än kråkan/krabbdansarN. Hade förväntat mig mer, det enda som jag tyckte var vackrare än underbart var hans otroligt brutala kråkdans och krabbdans- AND YES, THEY DO EXIST.
Kråkdansen: Ställer sig längst fram på scenen, håller ut armarna från kroppen som vingar
och svajar fram och tillbaka samtidigt som man böjer och ställer sig upp lite lätt några gånger efter varann.
Krabbdansen: Har du hört talas om Crabcore? Ser ganska mycket ut som sen fula dansen där. För er som inte vet vad crabcore är så finns det en sak som är ett slags kännetecken för crabcore, det är att man hukar sig ned med benen väldigt särade på varann och svajar fram och tillbaka, precis som en krabba. Inte så värst charmigt eller något. Men så ligger det till!
Sångaren hade världens energi, och dom hade verkligen publiken, men herre min frälsare! Satans satyg och tygremsor vad förvirrande dom var. Dom verkligen överanvände
"cirkelpit". På 5 minuter så hade dom säkert hunnit göra 15 stycken också. Sångaren, källan till all ondska, kunde man inte låta bli att skratta åt, han gjorde något
som jag tror skulle föreställa en Immortal-pose, men det såg mer ut som att han försökte flexa och trodde att han hade något att visa upp. Men jesus, sprätten for runt
på scenen som en duracellkanin med dubbla battariladdare. Hans growl var btw underbart. Men resten- nej tack. 




Fjärde bandet var Buttcrack/Buttberry a.k.a Buckcherry, dom var inte alls bra, enligt mig. Hörde andra som tyckte om dom supero mucho. Men inte jag inte, inget alls till mina smaklökar av underbart musikvärde. Satt därinne och höll på att somna, blurg, så jag bestämde mig för att göra nå vettigare så jag gick på toaletten
och sen så gick jag och träffade Maarten. Det var värt att missa restan av programmet, min bror sa efter det att jag missade den bästa låten så kallad 'Crazy bitch', vilket var helt klart värt att missa tycker jag. 




Femte bandet var Huvud, skalle, brunn a.k.a Heaven shall burn, dom var till förväntningarna bra. Fanns inte så mycket mer att säga än att några klimakteriefjortisar förstörde min syn samt upplevelse för det underbara bandet. Dom ska få brinna i en eld.




Sjätte bandet var Pappa Rolf a.k.a Papa Roach, dom var så underbara som det bara kunde bli! Hade suttit och sett några videos från deras tidigare liveframträdanden och det hade låtit förjävligt, men herresatansskymning vad fel jag hade. Det var underbart! Första låten var TAKE nananana, och den andra låten kunde jag inte. Men sen satte dom igång med 'scars', underbart! Sen kom 'Getting away with murderer', råkade höra fel på låten och trodde först att det var 'last resort' men fel hade jag. Mycket bra! Den sjätte låten var 'Hollywood whore', underbart! Ringde Lotta så hon fick höra, vackerunge, glader blev hon! Jag sjöng igenom hela. Den sista låten var 'last resort', den var OCKSÅ super bra, verkligen! Hela sammanfattningen på Pappa rolf var underbar, dom var bäst helt enkelt, än så länge.




Sjunde bandet var Ass, I slay crying a.k.a As I lay dying, dom var till förväntningarna as bra! Stod ungefär i mitten av hela smeten med min bror brevid några grymt tråkiga människor. Gjorde ingenting alls var vad dom gjorde. Tyckte dessutom att jag kände igen en snubbe som stod nästan brevid mig. Iallafall, andra eller tredje
låten dom gjorde var Ocean between us, den var GRYM. Älskar dom! Missade sista låten för att vi gick till Disturbed.




Sista bandet var Diss your bed/Din turban a.k.a Disturbed, dom öppnade hela alltet med Asylum som var grym! Sen körde dom vidare på The Game. Sen någon tid efter så kom 'Land of Confusion', som var hur grym som helst, därifrån som 'there is too many men, and never enough pussy' kommer ifrån, dom gjorde om den
ganska så brutalt, as bra iallfall. När dom började spela "Inside the fire" så tog alla fram tändare och mobilerna, gud så vackert det var. Dom körde sedan vidare med 'Ten Thousand Fists' och öppnade låten med 'My brothers, my sisters, my blood! Let me see those fucking fists of yours!' alla förstod och började tjuta och hurra och vad dom nu gjorde. Den var också helt underbar. Dom avslutade hela kalaset med 'Down With the Sickness', omg I love that band. Tho' I have to say- scen närvaro, hört talas om det? Han såg lite förvirrad ut, han hade publiken i sina händer, han hade hela hovet i beslag, men det var som att han försökte spara det till någongång som aldrig kom. Synd I say.

Efter att ha sett på det brutalt underbara av underbart så åkte vi tillbaka till hotellet och sov. Så jävla skönt, och vilket jävla kväll! Min bror var så nöjd så det finns inte, känns vackert! 6000:- försvann på 1½ dag för pappa på den resan, han måste ju älska oss, meheh. Första dan åt vi på tacobar, nomnom. Till middag åt vi på burger king, inte mycket till goda hamburgare. Nästa dag åt vi frukost/lunch på sushibar, till middag åt vi på Macho Tex Mex något, typ som tacobar, fast bättre. Sen.. Så åt vi glass på någon glassbar grej. Jag är mer än mätt fortfarande och klockan är 01:35 nu. Kanske borde sova. Men men, saknar en viss person som sover. Möh.


Bandlistan, vem var bäst osv, enligt mig:
1.
Helt klart bäst var Papa roach!
2. Disturbed
3. As I lay dying
4. Adept
5. Heaven shall burn
6. Halestorm
7. Suicide Silence
8. Buckcherry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0