What if I'm an ocean, far too shallow, much too deep

Idag vare skola, astråkigt. Hände så jävla mycket idag så det var nästan inte kul alls asså. Åkte hem direkt efter skolan, for till luleå, där piercade bror sig, så vackert. Sen rullade vi runt i affärer och köpte lite mer tapetgrejor och massor av andra tråkigheter.





Took me by surprise
It opened up my eyes
I can’t believe we’re ready to
Run another
Run another
Run another

Fourth dimension dream

Always the way it seems

Just hear the voice

In all the songs of the earth
Nothing can come between us
You’re a brother of mine

Kommentarer
Postat av: moa

Jag tänkte bara meddela att jag precis tipsat om din blogg hos mig! Tycker att din blogg är superbra och borde uppmärksammas mer, hoppas det var lugnt!



Ta hand om dig! :)

2010-11-14 @ 02:04:28
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Satanja

Trevlig blogg! Blir alltid lika glad när jag hittar fler bra bloggerskor med den där lilla extra rocktouchen! Tack vare Moa den här gången. DU är tillagd i min bevakningslista iaf. Tror du hade gillat min blogg också kanske. Är nämligen rockfotograf och har plåtat jävligt många rock- och metalband, stora som små och har en hel jävla drös med bra historier att berätta som dyker upp lite då o då... så kika in o gillar du det så släng till mig i bloglovin vetja :) Kram!

2010-11-14 @ 19:15:26
URL: http://satanja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0