Tråkigt.

Nu fick jag en ide om att jag ska skriva om dom album som jag älskar mest. Dom kommer bestå av Marduk, Behemoth, Morbid Angel, Old Mans Child, Tori Amos, Watain, Murderdolls, Darkthrone, 1349, Wednesday 13, Wednesday 13's Frankenstein Drag Queens From Planet 13, The Birthday Massacre, Theatre Of Tragedy och Emilie Autumn. Samt att jag ska skapa det bästa albumet genom tiderna!

Sen kommer jag säkert att sneaka in några låtar som inte ens hör till en skiva som jag gillar hela innehållet på.
Vilket kan bestå av många olika artister/band. Men nu ska jag sitta och lyssna igenom alla möjliga låtar. Säga vad jag gillar mer exakt och vad jag inte gillar. Vi får se hur det går! Lär väl inte göra alla nu kanske. vi får väl se, men jag kommer lägga ut dom som jag kommer hinna med! Nu sätter vi igång.




Hail så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0