Mars månad;

Idag är det sista dagen i februari. Nu kommer Mars, den månad som jag alltid har fullpackad. No jk. Nu ska Ni få se Mars's planerna;

1 Mars; Lotta fyller 17. 
2 Mars; Josefin a.k.a Mimmi fyller 20. 
4 Mars & 5 Mars; Ska jag jobba på House Of Metal:


11 Mars; Tim fyller 19.
13 Mars;
Frida fyller 19.
18 Mars; Jag och 4 stycken andra fyller. SAMT att sångaren från WATAIN ska ha utställning denna underbara dag i Luleå, samt den 19:de.
19 Mars; Lydia fyller 18. Minus 30, inomhusfestival när Setherial ska spela samt att Watains sångare har utställning.
21 Mars; Daniel fyller 21.
29 Mars; Ida och Emelie fyller 17.


Det är massor med andra födelsedagar där emellan också. Men tar dom som jag kommer ihåg riktigt säkert. Plus att det är minst 250 andra saker som jag måste/ska göra denna månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0