Violence, mêlées & disturbances of the peace.

Sitter just nu på lan har gjort det sen ungefär igår klockan 10:35. Lanet "bestod av" Ida, Lotta, jag, Erik, Snerik, Markus och Rasmus. Det har varit en extremt awesome kväll. Vi har sminkat rasmus, varit ute och traskat, snackat skit, sjungt och lekt lik. Jag och Lotta for in till stan vid 13:30 med min pappa för att köpa energidrycker, han köpte sådana, mat och massa annat (klubbor och hockeypulver, nomnom.) samt en cola. Jute, sen köpte vi JÄÄÄÄTTE vackra morotsmössor!

Videoklipp finns på min facebook, länken här;
http://www.facebook.com/video/?id=538249552

Lite halv ny bild iallafall.
Juste.. Råkade raka av mig ögonbrynen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0