Come on girls come on boys, it's you future it's your choice




Idag har jag, Emelie, mamma och Anton grillat Marshmallows. Det faktum av att jag inte borde uttala mig när dom grillas är ett stort komma-ihåg. Idag vaknade jag vid 09-10tiden av att farfar ringde och ville att jag skulle följa med till min farbror på kalas på fredag. Men tyvärr så kan jag inte eftersom att Annely ska komma och Emelie bor här. Så det blir att stanna hemma, men det blir nog bra det med ska vi se. Vi tog bussen in till stan vid 4 för att åka och köpa glass. Vi hittade en glass som hette XXL, DEEN köpte vi. :3 Den kostade mig 52:-, fast två då, 104:-. 8 kulor glass, ALDRIG igen. Jag tror aldrig  att jag varit så mätt, någonsin. Åkte hem vid 18:01, satte mig vid datorn och spelade LoL med Adrian och Johan. Nu ska jag sätta mig och spela Sims 3 ett tag!

Kommentarer
Postat av: Blasfeministen

Ah, glass är ju så gott! Man tar alltid för mycket i tron om att man orkar allt ... men sedan så blir ju tungan så kalla att inget smakar något längre :(

2011-06-27 @ 13:52:37
URL: http://blasfeministen.com
Postat av: Argadarja

Diggar dina gula crocs! Har ett par likadana! xD

2011-07-02 @ 11:23:14
URL: http://argadarja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0