Tak, Kurwa

Hej alla glada! Jag har inte skrivit på ett himla bra tag, men ska allvarligt försöka nu igen. Har just nu en inneboende hos mig som heter Emelie, ni har välan hört lite om henne förmodar jag. Hon är underbar iallafall, hon är bott här sen 1 maj i år. Jag har under denna tid hunnit vara på rockstad: falun, första dagen sög, det ska jag berätta lite mer om sedan ja. Undertiden medans Falun pågick så fick jag lära känna en hel bunt med många otroligt underbart härliga människor, allt ifrån skåningar, haparandabor, falunbor och polacker. Polackerna var ju genom sköna. Så jag, Annely & Emelie drar en tripp ner till Polen i oktober för att bevittna Behemoth, Within Temptation, Auschwitz men framförallt återuppleva våra polacker!
Semargl – Tak, Kurwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0