Youth of the nation

I fredags tog Frida studenten, grattis Frida!

Jag och Emelie for till Luleå för att fira Fridas student, det var extremt kul. Frida hade dock väldigt kul med min telefon, blehö! Nu kommer det mest bara bilder och sådant kul!



Grattis Frida!






Det älskade fiskespelet!






Här sitter jag och pillar på Emils rygg. :3





Välja musik, tralalala. Svar ja, jag hade vikt in kanterna på klänningen, den for iväg annars. ):



Det kommer en video senare också. När jag lyckats klura ut hur man gör sådant villsäga. Godnatt med er, borde nog sova nu!

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Snygg brud där ;))))

2011-07-19 @ 13:35:16
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0