Escalate the drought Itching to join the fray

Är nu hemma hos Lydia efter en underbar kväll på HoM. Verkligt UNDERBAR. Jag vaknade vid.. vet inte och var social med Lydia och hennes lillebror Simon ett tag innan jag skulle in till stan. Jag och Lydia tog bussen in till stan vid 12:02 där jag och hon sedan skiljdes åt. Jag mötte Emelie och Mimmi på torget och efter det så stack vi och åt och traskade sen mot Folketshus och satt där ett tag, där träffade vi också Christoffer som Mimmi kände. Vi åkte sedan en stund till Magnus som dom sov hos och sminkade dem och allt sådant kul. Sen stack vi till HoM vid 17:30. Jag gick in och fick min crew-tröja, trodde jag skulle dö då det bara fanns XL och XXL, men Malin hittade mig en S, så det var lugnt, jag överlevde. Grön och ful ♥ Sen stack jag upp och kollade så att folk hade band osv. Kollade på Dark Tranquillity vid 22.00 och fortsatte sedan jobba till 00:00 då jag fick sluta 2 timmar tidigare än alla andra. Jag gick dessutom höra att jag var det trevligaste och snällaste "bruden" därborta av flera olika saker. Sen tyckte dom dessutom att jag sa "Jag heter Jacklina" när jag sa " jag heter Lina", så jag döpte om mig till 'jacklina Boldén Rutberg' på fb. ENJOY.




Kommentarer
Postat av: Winter

http://www.myspace.com/pathtosalvationofficial

Lyssna på våra låtar Lina :'D Och säg gärna vad du tycker ^^

2011-03-05 @ 09:48:16
URL: http://sannnafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0