House Of Metal 2011


Dag 1;

Den har jag minsann redan dragit för er redan. dock så blev jag bjuden på 15 olika efterfester, jag ditchade alla. Horayy..! Det faktum av att allt möjligt folk hör fel när jag pratar är otroligt omärklig.
Jag; "Hej, har du en band jag kan få pilla/klämma på"
Någon random människa; "Synd att jag inte stoppade bandet längre ner, eeheheheeh..!"
Eller;
Random;"MmmmMMmmmmmMMmm ta lite meer.. Meeeeer, meeeEEER, MEEEEEEEEEEEEEEER"
Helknas♥
Dag 2;
Vaknade vid 12:45 och gjorde mig klar för att duscha och allt sådant kul, klädde på mig, sminkade mig, åt mat och allt sådant fram till 16:42 kanske? Då jag tog bussen in till stan med Lydia, jag gick till torget där Ronja och DéaGRL mötte mig och vi gick till max och satte oss där till ungefär 17:25 då jag var tvungen att traska mot Folkan för att kunna sätta igång mitt arbete. Det var mer än lika kul som förra gången, fast denna dag hade ännu fler överraskningar. Sångaren i ramin kuntopolku LOVADE mig att dom skulle komma tillbaka nästa år när vi skulle säga hejdå, dom hade underhållt mig ganska mycket som 24/7 när dom inte spelade, åkte dom inte tillbaka så hade jag ALL rätt till att döda dem, så detta ska bli intressant! Jag hann dessutom kolla på 2 band som spelade, Impaled Nazarene & Samael. Dock så måste jag nästan synda och säga att Samael var bättre. Fy på mig. Mhm. Juste. När jag skulle åka därifrån så fick jag en random kyss av någon Andréas. Ytterst trevligt, eller? Efter allt detta hände det lite saker inne på själva festival området, om inte nog med det så när man skulle ta taxi till umeådalen så blottade sig en kille för oss. Jag trodde att jag skulle avlida!

Bilder ifrån kvällarna som INTE är mina;
Kommer fler sen!



Jag och Mimmi♥
Svar ja, jag hade duschat innan det där kortet togs, därför håret ser så nerknarkat ut.



Sångaren i ifrån Ramin Kuntopolku
På denna bilden liknade han någon, men kan inte sätta på fingret på vem..



Ramin Kuntopolku fann sig en egen scen
I hissen.



Mm, Samael♥ Dom var mycket bra!'
Man kan se mig, Johan och Viktor på bilden. Tvingade dem att stå med mig, meheheh. Stackarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0