Noen fortjener en god død.

Seigmen – Döderlein

Idag är det 1 mars och jag ska snart börja åka mot Lotta som fyller 17 idag. Bara 17 dagar kvar tills jag fyller år, yepp yepp. Färgade mitt hår igår, det SKULLE bli rött och svart, men det blev svart och orange-rött. INTE okej. Inte alls. Men jaja, ska färga på det ikväll och sen så ska vi stoppa i mina dreads. Var tänkt att jag skulle fota dagens klädsel, men eftersom att jag vet var exakt som dom finns så blir det bilder här istället.

Först av allt mina pat mary Jane shoe som är köpta på shock.





Sen min Ruby Rock Dress som också är köpt på shock.



Samt mina Tights zip som också är ifrån shock.




Det var ju lan igår, men åkte hem för att mamma för själv. Det var nästan finare att umgås med mamma, har saknat att vara själv med henne. Min bror eller någon annan ska alltid vara med. ni har säkert också känt såhär om ni har någon vän som ALLTID ska ha med sin pojkvän/flickvän, det blir ganska jobbigt efter ett tag. Eller har jag fel?

Sov med mamma dessutom, fnisSsss, jag vaknade av att Nippe ringde och väckte mig, det tackar vi för! Igår var det problem med att somna trots att jag inte hade sovit på 40 timmar.. Jag tror det var för att Otto försökte lägga sig på mitt huvud inatt. MUST BE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0