¨och att se henne dansa till det stenhårda ljudet av panteras i'm broken, borde va förbjudet

Har varit med Lotta sen klockan 3-4 någongång, kom hem vid 21. Var riktigt kul, Jag, Lotta, Pontus och Markus svamlade på som bara självetusslurv. Kom in till stan vid 14, hjälpa Nordan att köpa hårfärg Hanna skulle färga håret på honom brunt med slingor imorgon. Jag och Hanna tog bussen till Lotta vid 15:00, vi kom till sävast, därifrån var vi tvungna att gå till Markus, ingen av oss visste vägen så jag chansade vägen och gick rätt. Var hos Markus ett tag innan vi gick och mötte Pontus, sen stack hanna hem och vi traskade hem till Lotta där jag sminkade och klädde henne inför middagskvällen på restaurangen med hennes blivande förlovademan. Det var en helt grym dag idag! Juste. Pontus la också märke till att jag gått ner i vikt. Horaay..!

Eller okej, förutom hemresan. Fick ta bussen, där fick jag inte använda mitt busskort. Var tvungen att betala. Då fick jag dock syn på norrskenet förförsta gången! Sen stannade inte bussen där jag skulle av, så jag var tvungen att åka 4 busshållsplatser bort för att kunna ta bussen till trångfors. När jag kommer dit så står det att bussen skulle gå på 9 min, det blåser som fan. Bussen kommer, busschaffisen var trög AB. Kom mig in till stan där jag fick vänta i 1 timma. EH KUL ELLER. Kissnödig var jag också! Som tuuusan!




Lånat bilden av Jack eftersom att jag inte lyckades ta nå kort >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0