Född Förlorare


Tja! Nu ska jag tydligen gästblogga här medan Linagürl skiter, jag lär inte kunna använda toan på ett tag efter det... Och jag som hade tänkt borsta tänderna snart! Nåja, jag får väl vänta. vad gör man inte för sina vänner? Om 4 dagar sticker vi ner och gör falun osäkert, sucks to be you om du inte är där. Hihi.

Det är förresten Annely som skriver, jag tänker inte uppdatera min blogg förren jag får in mina bilder på datorn. Min Shining-platta (Född Förlorare) jag beställde hann komma hem i mitt brevinkast innan jag for, då blev jag glad Annely jodå.

Nu har Lina skitit klart. Hon är fotfetishist så hon letar en linjal som hon kan mäta storleken på mina fötter med. Hon gillar dem stora och håriga. det tycker hon är mums. Mmmmmmmhmmmmm...

Anyways, hejdå. haha.

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: ELLER HUUUUR! Vi tar tåget tillbaka och bosätter oss i Falun i vårat tolvmannatält. På vintern kan vi skaffa cement eller någonting sådant mysigt och täcka tältet med och VIPS så har vi ett hus! FAN VA SMAART! Puss på dig, älskade muffinråtta :*

2011-06-08 @ 11:01:22
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0