Death or glory i will find, Rebellion on my mind

 

Idag är en svidig dag..
För den svider lite, lite svullet fortfarande osv. Sådär såg min tatuering ut direkt efter, ser bättre ut idag och är framförallt nöjdare än nöjdast. Det var helt klart värt mödan. Detta ska även byggas på till en skräcksleave eller något liknande som Kent ska få äran att göra. Yeppyepp c:

Klockan 17:00 idag så går tåget..
mot Umeå ifrån Boden C. Jag längtar som få och ska även hinna åka till farmor och farfar innan, vilket jag förhoppningsvis hinner, annars blir jag lite ledsen. Saknar dem. Dock så tror jag att dom vill sneaka lite på min tatuering och lär förmodligen få höra hur ful den är, hahaha. Älskade farföräldrar. ♥ Men jag älskar den, vilket är den ända som räknas, eller? Man gör ju inte tatueringar för någonannans skull, eller gör man det? Det hoppas jag då inte.

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaert! ;O<3

2011-11-03 @ 12:53:23
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0