Holmsund



Fjärde dagen i umeå..
Sitter i holmsund med katten Hobbit-Trolle medans Louise och Lars är ute i vildmarken och söker efter svar. Medans dom slår sina huvuden ihop så ska jag väl berätta om mina fyra dagar i Umeå, åker ju hem imorgon(måndag).

Torsdags:
Arrivade i Umeå vid 20.30 någonting efter en tågresa på 3 timmar. Mötes utav Amanda och Kim innan vi gick med dem för att möta upp Jocke från Ume-Metall som skulle ge mig en karta över Umeå så att jag kunde hänga upp mina Nordic Rage-affischer. Vi traskade ut på Haga där jag fick den och vände sedan om mot stan igen. Amanda och Kim följde med oss till busshållsplatsen och satt där med oss till våran buss gick. Väl framme i holmsund så satt vi mest och snackade massa skit och svammel om allt och inget. 

Fredag:
Vaknade vid 11-12(jag kan inte sova så länge) efter en lång gårkväll. Trött och allt så tvingade jag ändå mig själv till att vakna, Louise vaknade väl en timme senare eller så. Då kom vi på att vi skulle gå till Holmsunds Pizzeria och käka. Vi träffade Max/Falun när vi hade käkat och stod och pratade ganska länge om Rockstad: Falun och Getaway, det var ju där jag träffade honom. Baywatch. Vi traskade sedan till Coop och sen tillbaka till Solskenet där Louise och Lars bor. (Lars spenderade btw lovet i Tyskland, kom hem idag). Jag smsade Jörgen och Tim och frågade om vi skulle hitta på något på lördagen, men insåg snart att det inte gick nå bussar på allahelgona. Så det sket sig. Dock så bestämmde jag och Jörgen att jag skulle åka dit på kvällen med Andreas och Malin som skulle ta bilen. Sen blev det film och prat till sent.

Lördag:
Vaknade av att Andreas ringde och väckte mig för att han trodde att jag var med Tim, men ikket. Så utan resultat så la vi på och jag insåg att klockan var vid 13-14 tiden, så jag klev upp gick och duschade. Klädde sen på mig och fick nå svarta linser av Louise som jag stoppade på mig. När jag var halvklar så insåg jag att klockan blivit 17 och jag var tvungen att snabba mig, trodde jag. Men dom kom vid 21. Vi åkte och hämtade Tim någonstans inne i stan och åkte sen ut mot Mariehem där Jörgen bor. Det var über trevligt och önskade att jag hade kunnat stanna längre, men det kunde jag ju tyvärr inte medtanke på endel omständigheter. Men det kommer bli en nästa gång, det ska det, vill jag lova!

Söndag:
Jaaa.. Idag är det söndag, tyvärr. Vaknade vid 13, Louise vaknade vid 14. Såg lite film och spelade FB-spel innan vi kom på att vi skulle käka, så jag fick cykla till Holmsundspizzeria igen och hämta mat, kom även fram till att rödlök är über äckligt. Såg lite av Sucker Punch innan Lars kom hem. Nu är han hemma och allt är tillbaka till det vanliga för Lousie och Lars, traskelitrask. Nu ska jag spela FB-spel och se klart filmen :3 


Nå mer än så fanns inte att berätta. Tror jag, än så länge. Kommer bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0