I said you must have dreamt, These words are heaven sent


Inom 30min/1h så bär det av..

mot Kamlunge där jag och min mor ska tatuera oss. Taggar till tusen. Jag har velat ha den här tatueringen i cirkus.. tre år nu snart, om inte fyra ganska exakt. Mamma ska betala båda vilket alltid är en grymt plus, denna dag trodde jag aldrig skulle komma, men ack att det gjorde. Dock så fick jag betala på ett annat sätt.. Jag MÅSTE ta TBC-sprutan.

Sprutor är inte det bästa jag vet för..
eller för och för. Jag är EXTREMT rädd för sprutor/vassa föremål överhuvudtaget. Men mest sprutor. Jag vet ju att dom inte gör ont, man ändå, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som orsakar det, än iallafall. När jag skulle ta svininfluensasprutan så började jag storböla mitt ute på stan då jag fick veta att jag skulle gå tillbaka (200 meter) till skolsystern för att ta sprutan. Väl där så storbölade jag 10ggr värre. Även efteråt. Jag HATAR sprutor. Jag var även påväg att slå min tandläkare för att hon visade mig en spruta som jag tydligen skulle ta när jag hade tuggat in en kärna från ett hallon i hörntanden. Jag skrek av panik och tårarna rann. Hon försökte trösta mig genom att berätta att hennes son var homosexuell och spelade upp en CD men ett ljudspår vars hennes sons man hade spelat in en låt som han hade gjort och sjungt på deras bröllop. Den var så vacker så jag tillsist lät henne, men bara om hon lovade att jag skulle på en gummistudsboll efteråt, vilket jag fick! Stolt tjej.

Nu måste jag nog säkert klä på mig nu också..
Sitter fortfarande i handduk och håret uppsatt i en tjoffs. Ska även klippa tatuerarens fru Gea idag också, saxsaxsax!
Hardcore Superstar – Honey Tongue



Kommentarer
Postat av: Avarquare

hahah, sprutbrudens bögson så random. Men gummistudsboll är kul ;)



SV: Åh ja Acylum <- myser<3

2011-11-02 @ 17:29:03
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0