Suck And Smile

Bandet, som jag hoppas att ni kommer ihåg och har kollat upp, Pyracanth, har nu kommit med på Spotify!
Urkul och asgrymt! Jag har lyssnat på den några tusen gånger nu och den blir bara bättre och bättre, dock så måste jag väl säga att jag gillar låten "Since you are so perfect" mycket mer, men "Suck And Smile" satte sig bättre på skallen. 

Pyracanth är ett gäng på sex, var av fem killar och en liten tjej som heter Johanna, urgulligt gäng och genom härliga. Dom kommer ifrån falun och har hållt på sedan 2006 om jag inte minns fel. Dom har spelat med lite större band som Zonaria och Scar Symmetry, dom har även spelat på bland annat en festival i Skellefteå som heter Trästocks, vilket är en gratis festival, men dom fick bäst tycke där av alla. Dom har även spelat på Kulturnatta i Umeå och ska spela på Rock Out Wild i Sorsele i augusti 2012. Helt klart värt band att kolla upp! Dom tar sig bara längre och längre.




Pyracanth – Suck and Smile

Kommentarer
Postat av: bex

de är så bra, har haft suck and smile på huvudet nu i en vecka snart... kan inte sluta lyssna!

2011-11-24 @ 23:05:31
URL: http://bexxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0