Svenska-lektioner

Sitter på svenskan och ska söka efter låtar som ska betyda något för mig..
och sedan översätta den(om den är på engelska), men dom flesta låtarna är något av stilen som min bästavän Louise kallar Krokodil-rock, ganska så intressant beskrivning. Just nu hänger det mellan 'straight line stitch', 'kent' och endel andra band. Straight line stitch har gjort låttexten "Don't run from who you are, there is noone that can run that", vilket är så sant och den betyder ganska mycket, dom så är det bara den raden. Dock så har ju 'Kent' en låt som jag gillar grymt mycket som heter 'Järnspöken'. MEN, nu kom jag på att jag hade velat köra 'Halestorm's låt "Familiar taste of poison". Det finns så många låtar som betyder så mycket och som kan stå för så mycket du står för. Därav blir valet svårare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0