Ba-ba-ba-baaaaha


Nu fick ni en liten suddig bild på våran nya valp, Ebba. c: Sötkorven!



Eftersom att allas dagliga tid måste tidsfördrivas med något så är det här min:
För idag iallafall.. Eller för nu..

70 tjejfrågor

Senaste:
1. Mening du sa: "EBBA! BIT INTE OTTO!!11!!"
2. Personen du pratade med: Mamma
3. Du fick sms av: David eller Emil tror jag
4. Du kramade: Mikael, Kent och Gretas son.

Idag:
5. Kläder: Onepiece, höhö..
6. Bättre än igår: Min tatuering är finfinfin ♥

Imorgon:
7. Är det: Fredag
8. Planer: Vet inte, än :c

Favorit:
10. Nummer: 2, jämna tal.
11. Färg: Svart, gult, turkost och rött.
12. Årstid: Vår, början på sommaren och början på vintern, första snön så att säga c:

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? Oh ja
14. Humör för tillfället? Är på riktigt bra humör faktist!
15. Det första du gjorde i morse? Fick upp och käkade mackor :3
16. Vad åt du sist? MackaN
17. Vad irriterar du dig på? Att jag har massor att göra.....
19. Vem tänker du på just nu? Hmm.. Svårt att avgöra.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Eh ne
21. Vart reste du sist? Till Kamlunge, idag blir det till umeå
22. Vad gjorde du igår kväll? Tatuerade mig
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma mest
24. Ler du ofta? Hahaha, ja, hela tiden typ c:
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja
27. I vems säng sov du i natt? min
28. Vilken färg har din tröja? har som sagt onepiece. Leopardig

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Ja

Lycka:
32. Är du en glad person? Ja, hela tiden
33. Vad gör dig glad? Andras lycka bl.a
34. Önskar du att du var lyckligare? Går det?
36. Kan musik göra dig glad? Ja, det kan det c:

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Jag gick på lågstadiet, det varade i 4 år
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? Några få
39. Har du ett förhållande nu? Hmm.. Nej
40. Isf, hur länge har det hållit hittils? .

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? Typ.. 2
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
44. Har du en flick/pojkvän? ne
45. Är du nöjd med det? Ja, än så länge
46. Är du kär? Nej
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? Det var när jag jobbade vid ingången på HoM och kollade på festival-band som satt runt handlederna på dem och några X-antal killar vräckte ur sig "synd att jag inte stoppa det längre ner"

Ex & tidigare:
49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? Nej, eller jo, gjorde där ett tag, men kom på andra tankar ganska snabbt då jag fick förklarat att han var lika dum i huvudet som jag mindes honom.
50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig?
Ja vad han säger iallafall, men han får skylla sig själv.
51. Har du känslor för något ex? Nej
52. Är du vän med dina ex? Nej

Hat:
53. Vem hatar du verkligen? Jag kan inte hata
54. Har du någonsin gjort en hat-lista? Hahaham ja
55. Är du en mobbare? Verkligen inte
56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja, många gånger
57. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Skolan:
58. Gillar du skolan? Ja, det gör jag faktist.
59. Värsta ämne? Idrott eller Matte
60. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
61. Är skolmaten god? Ja, jag älskar skolmaten på min skola

Fjortis:
62. Sminkar du dig dagligen? Nästan aldrig
63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? Hahaah, nej
64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? Nej, samhället borde inte behöva funka så heller.
65. Du har bra självförtroende ellerhur? Ja, ganska ofta. Ingen idé att skämmas över sig själv, man är vacker precis som man är

Emo:
66. Musiken är ditt liv? Ja
67. Du använder kajal/eyeliner? Till mina ögonbryn, ja
68. Du använder ofta t-shirts med tryck? Mjaa
69. Du har converse? Ja
70. Du är ofta ledsen? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0