Från Koncentrat.




Dagen då allt blev som det blev..
Vilket är idag. Har varit hemma ifrån VO och mest bara sovit. Min mor har beställt en "split your lips" tröja till mig. Vilket jag är otroligt tacksam över. För en sådan ville jag ha utan att ha tänkt på det tidigare. Nu i helgen så ska jag fira min pappa som fyllde hela 40 år den första oktober. Så jag, Emelie, Frida och Emil har bakat cirkus 109+ kladdkakemuffinsar. Från 36dl socker så drog vi ner på mängden till 16dl. Vilket var ganska mycket mindre. Men dom blev super goda iallafall! 

House Of Metal, 6th. Anniversary..
Nu nästa år så firar HoM-crewet sitt sjätte år, dom har nu redan släppt 5 klara band, helt klart ett grymt släpp! 

Amaranthe: Har lyssnat på dem ett litet tag bara men gillar dem skarpt, en himla energi i låtarna.
Entombed: Sett dem några x antal gånger men är inte alls så inne för dem. 
Immortal: Lyssnar inte alls på dem på min fritid, men jag bevittnade dem på Getaway Rock Festivalen, och jäklar vilken känsla. Ser fram emot det helt klart!
Nocturnal Rites: Aldrig hört faktist, så har varken nå dåligt eller bra. 
Pray For Locust: Emelie var artistvärd åt dem på Trästocks, trevliga och bra på att framträda.

Jag tror det här kommer bli ett ytterst grymt år, som alla andra. Dock så slår det aldrig 2010's line-up med Behemoth och Marduk.


"Tyst"- Jag
"JAG ÄR INTE TYSK"- Emelie






Ett gammalt fult och elakt troll det var engång, som kom till detta landet i en luftballong.

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Troll gillas<3

Godis gillas<3

och det är sjukt vad mycket man kan dra ner på socker när man bakar utan att det blir fail :)))

SV: ÄÄÄÄÄLG HÖHÖHÖ FNITTER FNISS HLÖÖH

2011-10-24 @ 13:00:12
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Twins Crew

Halloween Tävling!!! Se Twins Crews nya skräck musikvideo och vinn en ny Ipod, cd skivor och merchandise!



Twins Crew



Presenterar stolt den ultimata Halloween tävlingen!



1.Pris - en Ipod (Full laddad med Twins Crew nya album) T-Shirt och cd, plektrum



2.Pris - Twins Crews cd, T-shirt, Plektrum



3. Pris - Twins Crew cd



För att kunna vinna dessa fina priser svara på följande fråga vilket nummer har t-bannetåget i Twins Crews nya musikvideo "Lucifer" skicka ditt svar och namn och adress till info@twinscrew senast måndagen den 7 November



För största möjliga njutning se den i 720p HD

http://www.youtube.com/watch?v=gSaQScBWA-4



Sprid gärna Halloween tävlingen

2011-10-30 @ 13:55:13
URL: http://www.twinscrewband.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0