När älgen är blå är ölen kall

Hej, där borta i skogen ser ni en liten älg som vi träffade på då vi var påväg till Suomilandet, det är trevligt att träffa på sådana skogsvarelser lite då och då. Älgen är brun, och jag är bajsnödig igen...
Det är förresten Annely som skriver nu, Lina bad mig att gästblogga litegrann för att hon är så dålig på att uppdatera och jag tycker att det är lite roligt att skriva här då och då för Lina är en söt quinna som jag tycker att det har varit jätteroligt att umgås med igen. Jag älskar mitt gullefjun!

Ser ni älgen förresten? Den är där i skogen!

Nu ska snart Lina fara hem till Bodncity igen, jag kommer sakna henne. Men jag ska dit till helgen tror jag, för det har jag minsann planerat! Nej, nu ska jag gå och tvätta bort hårfärgen, kom på att den har suttit i för länge. Jag är brunhårig. Och bajsnödig.

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Jag ser älgen! :D <- glad. sööt :3

2011-10-14 @ 15:57:23
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0