Bitterness By Discipline

 

Stand up, Speak out, Strike back, Confrontation.
Så får helt enkelt dagens rad låta. Är ändå inte på humör för något. Är frustrerad, arg och less. Dock så kommer Christian och Anton snart hit, men innan det så kan jag få sura lös ett tag. Jag hatar boden och dess invånare. Okej, kanske inte alla. Men majoriteten, vilket är många. 

Never run from who you are, There's no one that can run that far.
Något mer som jag hatar är rykten, älskade rykten. Nästa år flyttar jag till Umeå. Ni får nu inte tro att det är bara för det här, det har jag tänkt göra sen jag var 12 ungefär. Men anyhööö', rykten. Dom är jobbiga, i vägen, rövslickare & förbannade parasiter. Samma med dem som sprider ut dem, speciellt då dem till 99% är falska. Idag kom det nämligen fram en tjej till mig och började fråga massa saker, om dem var sanna o.s.v. Jag hamnade i chock eftersom att jag aldrig hört och liknande och jag står som aldrig heller i centrum när det händer något, aldrig. Så jag blev fruktansvärt förvånad. Visst, hade jag vetat detta tidigare så hade det förklarat dom flesta snea blickarna man fått under senaste tiden. Dock så är det ju nästan tragiskt att jag inte märkt något förens nu, när detta ska ha börjat var i slutet av juni. Dock så MÅSTE jag verkligen ge credit till den som visste allt det där om mig som knappt jag själv visste, det är ett mirakelt underverk hur någon kan veta så mycket om en, helt otroligt. Men nog tjaffsat om det. Ska ringa Louise ikväll, vilket är underbart, för hon är bäst. Verkligen, bäst.


J'irais brûler mes ailes.
Mutation corporelle.
Je m'aine facétieuse.
Démons malins galopent.

J'irais brûler mes ailes.
Mutation corporelle.
Je m'aime facétieuse.
Démons malins galopent.

 


Kommentarer
Postat av: Winter

Boden will destroy you, bra att du ska flytta!

2011-09-09 @ 21:16:54
URL: http://sannnafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0