Dude, Where Is my hair?



That’s the World of Warcraft that you play!
Bilden får helt enkelt vara med eftersom att min familj spelar det samt Anton & Christian som jag umgicks med igår. Dock så äre bara Anton & Christian som spelar Alliance. Vi andra hålller oss till horde, som tur är. 

Gjorde dreads på Christian.
Igår så kom Christian och Anton hem till mig för att fixa till Christians dreads som vi gjorde i söndags förra veckan. Hans snoddar som han köpte sög, så vi tog mina som jag hade kvar sen min senaste dreadsperiod. Efter cirkus 2 timmat så ville Anton hem till Christian och spela starcraft2, så vi började röra oss dit så stackarn skulle ha något att göra. Jag fick en coca-cola av Anton för att jag sparat Christian cirkus 5000:-, så jag klagar inte! Väl hemma hos Christian så satt vi och diskuterade uti allt möjligt, typ vilket asshole han var undertiden vi var tillsammans o.s.v. Dock så måste jag ju säga att jag är tacksam för att han var som han var. Eftersom att annars kanske jag hade varit något helt annat från det jag är idag. Anyhö', hans mamma kom hem vid 01 tiden, hon kommer fram och ska hälsa, hon kom inte ihåg mig, aw >: Ellerjo, när vi sa att det var jag, haha. Sista jag träffade henne var 1,5 år sedan, jag hade inga piercingar, rosa hår och mest svarta kläder, pretty much som hela tiden. Dom har även tvingat mig att lyssna på dupstep musik. Som Skrillex. >:(

Kommentarer
Postat av: Winter

Man får hoppas att hon inte går så långt haha :(

2011-09-11 @ 10:16:06
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Marie

Du har ingen sån här kontakt grej man kan skicka email till haha så jag skriver en kommentar istället, eh.. Ja, nån bra sida man kan beställa färdiggjorda dreads på? Är det snyggare med dreads tillverkade av äkta hår eller är det ungefär samma sak som syntetiska?

Do måste svara. Annars jag äta dig levande. Detdu..

Nä men, tack på förhand! ^^

Eller förresten, sista frågan är väl olika för alla men jag menar liksom.. Helt allmänt, ser syntetiska helt fake ut irl eller är dem fina? Om du nu fattar frågan ><

2011-09-11 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0