I Don't Wanna Be A Crappy housewife


Vi är ganska likt vackra after all, inte sant?
Första steget till ett underbart förhållande till familjen är att skratta med dem åt er själva. Pretty much. Så är det iallafall i min familj. Jag älskar dem, allihopa! Juste, mitt hår är blått. Btw.
På tal om det där med familjen och förstå sig på varandra.
Jag tror inte riktigt att mamma eller någon av dem har förstått än att jag kommer flytta till umeå så fort jag kan/får chansen. Men fanns det absolut vara en sak som jag fick ta med mig så hade det varit min mamma. Om jag var tvungen att välja alltså. För det är henne jag kommer sakna mest. Vilket även får mig till att ångra mig till och från. Men Umeå är mitt hem, vad är folk säger och tycker så har jag alltid kännt mig hemma i Umeå. Jag har alla mina vänner där, känner stan bättre än Boden, allt är så mycket bättre med umeå. Men det kan vi ta senare, för nu mååååååååste jag sova, är grymt trött. ADi abu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0