Paris Hilton's british best friend

Paris Hilton's british best friend är nog det mest patetiska tv-programmet ever. Det finns en tjej som är med som dom anser vara "Mest Fejk" för att hon är för snäll, entustiastisk och söt, Carrie heter hon. Hon snackar inte skit om någon, inte ens när Paris bad henne. Nu blev jag irriterad, för nu tänkter dom kanske skicka hem henne. Layla ser ut som en fisk. Layla åkte ut!!!!!!♥♥♥ Traallala. Och nu kom Kat tillbaka. Vad är det här?! Och sättet som Paris går på?! JA, givetvis så gnäller jag för att jag är avundsjuk och vill se ut som henne, självklart. Jag ska också blondera mig, operera näsan och vara överfånig. Plus i kanten på det! Sen, Samuel han är genom söt.


And just fake it, if you're out of direction.
Fake it, if you don't belong here.
Fake it, if you feel like infection.
Woah, You're such a fuckin' hypocrite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0