Underbar Raubtier & Pain-kväll.




Igår var jag och såg på Raubtier & Pain.
Igår lämnade jag Boden för att åka till Luleå och se Raubtier & Pain tillsammans med Johan, Christian & och min bror Anton. Pappa skjutsade ut oss till Luleå vid 16:40, anlände i Luleå vid 17:10 ungefär. Väl vid Kulturens Hus så ställde vi osss utanför ett tag så boysen fick röka av sig lite. Vi gick in, mötte Annely och ställde oss längst fram.

Efter att ha möglat i 15 minuter..
Så börjar Annely stirra på sidan av scenen och vräcker ut sig: "MEN KOLLA, FALUN-ANDERS!", jag tänkte: "Nee, nu har någon varit och tjyvnyppt henne", men ikket, när jag väl tittar dit så sitter han där, Anders i egen hög person, vilket var otroligt kul att se. Nu tänker jag dra upp några bilder här:

 


Anders





Hulkoff- Raubtier







Hulkoff- Raubtier







Pain






Min bror Anton, Hulkoff & Christian
Det fanns även två bilder med mig också på, men jag gillade den här mest då min bror såg så glad ut, fniss.




 

En Andurs som ska ta Adjö






En JUUEL och en Anülu


 

Snodd bild av Annely då jag inte fick nå bra bilder alls ifrån Pain

 

 

 

Och till sist och även minst, en bild där jag var med.
Såg så derp ut så jag snodde den med av Annely. Så Himla muntert!



Helt underbart rolig kväll, helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0