Se på mig nu, vad tycker du?



Kunde inte låta bli att göra någon sådan min, det går inte.


Ensam är stark, vilket jävla skitsnack. Nej nu ska vi inte vara sådana. Jag har funnit någon återkärlek til Markus Krunegård och Aiden, många år sedan sist.
Skulan har börjat, jag har varit på många olika festivaler så som Rockstad: Falun, Getaway Rock festival, Boden Alive och Trästocksfestivalen. På trästocks så jobbade jag som artistvärd, fick mycket fina kommentarer om allt jag gjorde, så jag är fruktansvärt stolt och glad över allt jag har fått uppleva denna sommar. Nu bor Emelie btw även hos mig, ingen vidare förändring inom det. Jag saknar Louise & Annely, oerhört mycket. Emelie ligger och snoskar och fläcker i min säng, höhö. 


Nu den 20 September så kommer Raubtier & Pain hit och då blir det att våldgästa deras föreställning, i november, den 4:de mer exakt så kommer Entombed, MARDUK(♥) och helltrain hit, wunderbar!

Kommentarer
Postat av: Annely Nordlund

Jag saknar dig också! :(

2011-09-08 @ 16:09:04
URL: http://annelynordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0