Shottablö allihopa!



Nu är det lilla Louise som bloggar!
Ärligt talat så blev jag lite forced into att gästblogga men det gör jag mer än gärna!
Jag har jättemycket grejer att berätta ju! Jag kan börja med att berätta att min sommar sög ganska mycket. Det var inte förrens jag åkte till Holmsund med Finalina som det blev more fun. Vi stojade hela nätterna och stoppade upp en 2 meter bred säng, kan man ha roligare? Vi har alltid det skojigt! Roligare än vad vi har med andra, PÖH! :3
Imorgon ska jag och min pojkvän, Lars, åka till Carlshem för att hämta hem våran kattunge! Han är så himla söt och heter Hobbit! [Här har ni en bild] Ja, jag har döpt honom själv, hehe! Lars var faktiskt positiv till namnet vilket förvånade mig ganska mycket. Dock är han inte så glad över den knallrosa transportboxen jag beställde. Men jag tycker att man får ha rosa, trots att man är pojke! Visst är han fin? :3

Något mer man kan berätta...
Jag och Lars har varit tillsammans i 2 år om lite mer än en månad. Tänk vad tiden går fort? Men jag har ju varit med min Vackurlina längre så Lars räknas inte. *Trollface* Jag och Lina har faktiskt känt varandra och varit BFF's (Yeah, that's right!) i... 4 år nu. Men grattis grattis! Och nu babblar jag bara på som en stork. Ni orkar säkert inte ens läsa allting. Dock så ska jag länka till endel ställen som ni kan kolla på! Och nej, jag skrev inte fel här under, för er som inte vet så är 9gag.com en väldigt rolig sida! Jag länkade till min allra första bild jag gjorde och lade upp där, så ni vet :3 Och nu blev det väldigt mycket huller om buller här. En sak till! Bilden högst upp är mitt öga som Lars har fotograferat. (Men bilden på hans öga som jag tog blev much much better!)

Facebook | Bloggen | 9gag | sen fanns det visst inga mer intressanta ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0