SV: Marie

 

Hej Marie! Jag har ingen sådan nu nej tyvärr. Men det ska fixas så snart som möjligt
Jag anser att handgjorda syntetiskadreads ser bättre ut, samt så håller dom mycket längre.
HAHAHAHA. Sikken tur att jag svarade då ;)


Hmm.. Bra fråga, men det beror ju helt på också hur man gör dreadsen, men kan göra dem på många olika sätt. På sättet som jag t.ex gör dreads så ser dom mer äkta ut.
Dom som är maskingjorda är oftast bara snurrade och krullar upp sig väldigt lätt, så det är inget jag skulle tipsa om till folk då jag själv haft såna och inte var nöjd. 
Så handgjorda dreads är absolut värt det. Samt att det är myyyyycket billigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0