You're piercing me, This self will bleed, You're killing all, Of my securities.


Den är så vacker.


Påtal om piercingar. Jag har 5 piercing just nu, septum, cheek, tungan, smiley och bridge. Min smiley har nog börjat växa utåt tack vare att NÅGON ibland håller för käften på mig, kanske inte riktigt så löst heller, därav att det sliter i den, vilket suger rövballe. För det är verkligen en piercing som jag ville ha. Har ju bara haft den i 2 månader typ, dessutom. Så det känns ganska så surt.. Men jag ska vänta och se vad som händer, kanske tar ut den, låter den växa igen och gör om den och flyttar så jag slipper att den ska hålla för käften på mig. Höhö, får se då vad som händer, stöts den fortfarande ut så är det inte meningen att jag ska ha den. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0