Äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en blandat mongo dag i skolan. Började klockan 12. Men åkte in till stan med mamma klockan 11. Hon köpte en macka på dagoberts åt mig, sen mötte jag upp Lotta och Chrillz och vi sällskapade till skolan. Sen gick Chrillz in och då satte sig jag och Lotta utanför skolan på två bänkar. Där satte jag mig och började käka på min macka. Nomnom. Sen på engelska lektionen höll jag på att dö. Hyenorna Stoltz och Sofia skrattade mig döv, dom skrattar högsljudare än vad manchested uniteds fotbollslag snarkar tillsammans..  Blöö. Börjar klockan 14 varje torsdag i två veckor nu, pwnsome.
-
Approbatur.

Ska förövrigt pierca mig igen, vet bara inte riktigt vars..
Så behöver arbiter elegantiarum..


Antigen den^ Eller också Labret. Men tar jag den i överläppen så betalar mamma. Woooho..! Men vet inte.

Annars vill jag ha :



Eller så vill ja ha i kinden eller smiley. Kan inte riktigt bestämma mig.......

Kommentarer
Postat av: déa

SMILEY!

2010-09-16 @ 18:41:20
URL: http://baradea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0