Helgen-

Tim och Jörgen kom hit i fredags. For i måndags, gudars skymning så kul det var!

Fredagen:
Dom kom hit klockan 10:30, gick med David och Rasmus för att hämta dom. Sen gick vi till skolan. Dom fick springa omkring på skolan medans jag hade lektioner. Sen gick vi till ming palace så dom fick sin jäkla kinamat. Sen tog vi bussen till mammas jobb. Sen skjutsade hon oss till pappa där vi skulle spendera helgen själva. Vi såg på film och pratade om allt och ingenting. Gick och la oss vid 07:55.

Lördagen:
Jag vaknade vid 12 tiden av att mamma ringde, gick upp och kollade om dom var vakna, men nej. Dom sov. Gick ner och städade köket, badrummet, altanen och vardagsrummet. Satte mig vid dator och såg på eclipse tills Tim vaknade, vid 16-tiden ungefär. Vi spelade bilspel tills Jörgen vaknade. Vilket var klockan 21:00 ungefär. När han vaknade så ringde vi till mamma som kom och hämtade mig och Tim. Jörgen var fortfarande svintrött så han stannade hemma. Vi for till Godisarenan och handlade massa. Sen for vi snabbt förbi LouisefisN som jag saknat bajsmycket. Sa hejdå och for hem. När vi kom hem så bytte Jörgen 1 Watain poster mot 5 stycken watain posters med mig. Nice (y) Vi bestämde oss för att inte sova. Eller jag sa att vi skulle dygna. Haha.. Jag somnade i soffan när vi såg " En vampyrsbekännelse ". Vaknade ett X antal gånger av att Tim eller Jörgen pratade med mig :c Sen kommer jag inte ihåg om jag gick och la mig eller vad, men jaja.

Söndagen:
Tror inte riktigt att jag vaknade alls. Men jag gick och gjorde mig i ordning. Sen fick jag kamma ut Tims hår som såg ut som dreads och sen platta det. Sen for vi till Luleå vid 14:00 tiden kom mamma och hämtade oss. Min mobil la av och dampade sönder...... Frida, Emil och freja mötte upp oss på Loet. Senare kom Amanda, Linnéa, Elin, Annely och några till. Sen gick dom till kulturens hus och jag, Frida, Emil, Jörgen och Tim gick då till max för att äta. Efter det gick vi hem till Freja och färgade hennes hår. Tim och Jörgen leftade och gick till affären. när jag var klar med Frejas hår så gick jag, Frida och Emil till tim och Jörgen som satt mittemot Kulturenshus. Sen gick vi allihopa till kulturens hus och häckade tillsammans med alla andra. Samt att Johan och Magnus och någon till hade ställt sig där. Sen stod vi där och väntade i 1h och 30 min. Klockan blev 19:00 och dom släppte in oss. Vi ställde oss längst fram och blev grymt besvikan när vi var tvungen att utrymma lokalen efter förbandet. Men jaja, finns inte så mycket att göra åt. Vi häckade utanför lokalen för att vara säkra på att vi skulle komma längst fram, och längst fram kom vi. Jag dog när dom började spela sworn to the dark. Herre satans frälsare så mäktigt det var. Och idag såg jag att dom besökt min myspace.. HE-HE. Vi for hem vid 22:00 tiden då det slutade. Deras bassist frågade Jörgen om en tändare. Den är nu helig, JAG HÖLL I DEN. Mhm. när vi kom hem så såg vi på brüno, Tim gick och la sig vid 1 tiden kanske. Jag och Jörgen satt ute och snackade tills klockan 4 på morgonen. Sen gick vi in och la oss.

Måndag:
Vaknade 07:44. Måste uuuuuuuuuupp. Springa ner till pappa, skolan börjar om 40 min....... Sen fick jag väcka Tim och Jörgen. Vi for till skolan, jag gick på lektion och Tim och Jörgen gick omkring på skolan och lalade runt. Jag slutade vid 14:30 tiden. Då tog vi bussen hem till mig. Vi lalade på tills klockan blev 17:20, då for vi till tåget som skulle gå klockan 17:25. Vi var precis på pricken, men insåg då att tåget var försenat 1 timme. Så jag, mamma, Tim och Jörgen satt på tågstationen och snackade om bland annat brasilianskpruttporr. Sen kom deras tåg vid 18:40 och vi sa hejdå.


Bilder från i måndags. Men whatever.



Tim!




Jörgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0