Igår; Luleå!


Igår efter skolan så tog jag, mamma och mats en spontan resa till luleå. När vi kom fram så fick jag chockanfall. Jag hör någon komma närmare skrikandes bakom ett hörn " LIIIIIINAAA!!!!!" jag typ ".....AAAAH shit!?", då kom Frida och Emil fram springandes och sa att dom sett mig när dom satt på bussen och sen sprungit dit. Gullisar♥ Dom gick med mig och mamma och fönstershoppade medans Mats var och gjorde något annat. Vi gick in i en affär som snart skulle lägga ner. Där hittade jag dom här vackra skorna, jag ville ha dom, och fick dom på ett villkor; att mamma fick kasta mina converse som var trasiga som satan. Det fick hon- trots att jag är kär i skor och får hjärtesorg när kag måste kasta dom. Men nåja, fick nya, FINARE skor♥

Edit; Emil påminde mig: Mamma skulle ju köpa nya converse åt mig också, det var också villkoret till att hon fick slänga dom!

Kommentarer
Postat av: Emil

Hon lovade dig faktiskt nya Converse med ju :)

Det var ju faktiskt ett av dina villkor för att hon skulle få kasta dom? xD

2010-09-18 @ 22:09:10
Postat av: Frida

det var asnice att träffa dig :D <3

2010-09-19 @ 13:01:11
URL: http://fridky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0