Missad buss..

Missade bussen ganska stort. Inte okej. Nåja, nästa buss går iallafall 08:47, är då framme i stan klockan 9..
Lite låtar som håller mig på humör medans jag svär över bussen:
Marduk – Funeral Dawn
Septic Cemetery – Your Call
Rob Zombie – Dragula
Raubtier – Hjärteblod
Pendulum – Blood Sugar
Watain – Rabid Death's Curse
Darkthrone – Those Treasures Will Never Befall You

Sitter och lyssnar på The Distillers, och då brister mamma ut, " Är det Johan Palm?" HAHAHAHAHAHA............
Ganska kul! The Distillers – City Of Angels. Den låten var det jag lyssnade på..

Försöker dessutom bli medlem på Metalstorm, men det går inte så bra eftersom att man inte får ha hotmail, så försökte bli medlem via min myspace-email. Antar att jag måste fråga Louises om ifall jag kan få låna hennes mail....

Ska springa och göra det sista som måste göras innan skolan nu, pussN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0