När saknaden tar kål på en

Jag drömde inatt att Louise kom tillbaka efter en utlandsresa, känslan av att se henne igen var oslagbar. Jag tror inte att jag innerst inne har insett att hon har flyttat. Jag har alltid haft svårt för att gilla folk och visa det, men jag behöver inte gilla dig för att visa att jag gör det, jag känner ingen nöd till att vara elak. Men Louise är så svår att jämföra med vad jag känner för andra. Så många minnen, känslor och ögonblick vi delat.






Hihihihi, nu har jag korvat mig in på linas blogg och såg det här inlägget i utkastet. Naaaaw, säger jag bara! Men fyfan vilken bild! Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0