Sjuk..

Är sjuk som stryck. Snorar, har feber, ont i halsen och ont i huvudet. Jag kommer nog dö i natt. Någon kommer förmodligen kötta mig när jag sover för att jag snörvlar.



Hade förövrigt skolfoto idag. Jag fick sitta ner. Så jävla kasst. Jag HATAR att sitta ner på skolfoton. Seriöst. Det är sick, jag skulle tagit mina platåskor ellernå. Pissmyror. Hade redan då blivit hes och förskyld, hon som tog kort skrattade åt mig när jag sa att hon var tvungen att zooma in och kolla så jag inte snorade. Men det gjorde jag inte. Som turens trehuvud inte. Sen var det väl fint, var med Lotta hela dan. Efter skolan så åkte jag och Lotta till Luleå, det var gratis buss inom hela norbotten idag så vi skulle vara med Emil och Frida. Det jätte kul! Sen for vi hem, fick stå ute och vänta på mamma i 30 min i 6 grader -.- Men sen kom hon och vi skulle åka på max, dom skulle äta, jag var inte hungrig, ville bara ha en lyxshake. Men då var glassmaskinen trasig. Typiskt fisköga. For hem och skulle spela LoL, men då funkade ju inte LoL heller som det skulle. Sen skulle jag ha nässpray, men då var den slut. Sen blev jag på kramhumör, skulle krama mamma, men då var hundarna ivägen....... Nu sitter jag här! Ska gå och sova snart också. Jätte trött och less!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design: Misslouise & Etzolin
RSS 2.0